View Single Post
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Inijisering ble fra noe jeg kunne gjøre iblant og skjønte ikke hvorfor alle skulle trøkke alt som oppløser seg i vatten. Helt til jeg begynte og bruke det litt mere, plutselig kom følelsen at dopet blir bortkasta ved å sniffe å itillegg begynte jeg det og nyte og slippe å pusse nesa annen hver time og alltid sitte å snufse, noe som er klassisk tegn på at noen har hadd litt fest med nesa. Det er helt utrolig hvor fort det kan snu til og bli hverdagsli trykking av alt som man inntar. Ofte så skøyt jeg benzo men skjønte aldri hvorfor etter jeg skøyt den da det aldri var noe annet og føle på enn at, yeah det funka ikke så får prøve til det gjør det.

Ja sprøyter har iallefall domintert alle inntaksmåter til meg uten tvil, som dog ofte følger med at man blir ikke alltid og ha reint utstyr, man blir ofte mindre seriøs på det hygeniske rundt og skyte, og det er bare å smekke sammen et smell å trykke ut boblene følge med om noe partikler er i pumpa eller så stupa jeg læll
Vis hele sitatet...
Lett å kjenne seg igjen i beskrivelsen. På det meste kunne det lett bli 5-6 justeringer og 1-1,5 dagen. Og vipps så finner man ut at det ikke var så økonomisk smart likevel mtp at noe av stoffet kan forsvinne ved snorting. Men så lenge en mangler konkrete alternativer (slik som medisinering, f.eks. Ritalin/Aduvanz/Attentin), og viljen heller ikke er sterk nok så klarer en å alltid finne på en unnskyldning for å rettferdiggjøre iv bruk ovenfor seg selv.