View Single Post
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
536
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Jeg vet det høres forferdelig kjedelig ut, men i forhold til risiko og arbeidstimer er en normal jobb det enkleste og kjappeste for å tjene godt. Du kommer ikke til å finne en magisk måte å tjene gode penger her i et norsk clearnet-forum, hvertfall ikke som er verdt risikoen.

Har du ikke noen utdanning så er 2 år lærlingtid i yrkesfaglig retning, for deretter å jobbe på båt den beste og enkleste måten å tjene langt over en halv million i året slik jeg ser det. Spesielt hvis du gir litt ekstra innsats, og ender opp som leder eller eier av et slikt firma.

Vet at man kan tjene gode penger på å sette opp store botnet, drive med falsk camgirl, svindle stakkars mennesker, selge dop, eller til og med sette opp plantasjer, men det vet vel de fleste om.

EDIT: Ser at du er skikkelig på kjøret, samt har begynt å tenke på opiater. Da er vel alternativene dine NAV, bøffing og stjeling i framtiden. Hvis du vil tjene lovlige og/eller ulovlige penger i framtiden anbefaler jeg deg å holde deg unna det i ruset tilstand. Eller generelt holde deg unna rus hvis du vil ha penger.
Vis hele sitatet...
Rettelse, er ikke skikkelig på kjøret. Jeg har tanker om ting, men har ikke brukt noen opiater. Jeg har et par ganger prøvd rivotril, men ruser meg ikke ofte.

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Det spørs jo som de andre her nevner hvilke risikoer du er villig til å ta.

Du kan selge dop, som du også kan tjene mer på ved å smugle det selv dersom du har de rette kontaktene. Men det er større risiko.

Du kan kreve inn penger for andre dersom du ikke har problemer med å være voldelig og mishandle folk.

Du kan begå ran, eller innbrudd osv. Ja det er vel bare fantasien som setter grenser for hvordan, men det er din personlighet som kan fortelle deg best hvilke alternativer som er mest aktuelle for deg.
Vis hele sitatet...
Ran er perfekt, men problemet er jo at jeg ikke har folk som jeg kunne begått ran med. Krever mye planlegging, og mtp hvor lite penger jeg har for tiden er det uaktuellt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjappe penger som er ulovlig er svindel på finn.
Selg noe du ikke har og krev forhånds betaling.
Legger du ut noe langt billigere en andre går det fort og du kan fint dra inn 20k+ men du blir tatt for det.
Så kan du gamble på at sakene blir henlagt eller at noen kommer hjem til deg.
Vis hele sitatet...
Hele greia er jo at jeg vil planlegge ordentlig. Faen ikke om jeg skal bli tatt.
Sist endret av kamelia; 31. desember 2019 kl. 02:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.