View Single Post
Hei TS!
Trist å høre at ting føles slik som de gjør nå for deg. Jeg ser du skriver at du har noen psykiske plager/lidelser, som du pr nå ikke er i behandling for. Det tror jeg du bør hive deg rundt, og få en endring på. Jeg tror også jeg hadde tatt en pause ifra rusmidler generelt, frem til ting har stabilisert seg litt. MDMA er ganske nådeløst når en misbruker det slik du har gjort.

Jeg har ikke satt meg voldsomt inn i hverken schizotyp, paranoid eller emosjonelt ustabil, men jeg vet litt i grove trekk. Jeg tenker utifra det du skriver om at: "jeg får perioder med ekstrem håpløshet, impulsivitet og ja.. Den pakka der", antagelig er ett symptom på nettopp den emosjonelt ustabile lidelsen.Det du videre beskriver:" Jeg er utrolig monoton i følelsene mine for tiden selv om tankene løper helt til helvete, jeg svartner i sinne av den minste lille ting", kan jeg tenke meg at MDMA har noe av æren for. Om en tømmer serotoninlagrene, så vil en jo bli flatere i humøret. Dette med sinne kan jo også godt tenkes å være ett symptom på emosjonelt ustabil.

Få en henvisning til behandling igjen av legen din, og legg rusmidlene på hylla for en stund. Så får du det helt sikkert mye bedre enn du har det nå. Jeg har full forståelse for at du ikke har lyst til å ta Seroquell eller annen søppel, men samtaleterapi skader antagelig ikke
Det skal dog sies at ikke det bestandig er en walk in the park å ta tak i problemene sine, men det er lite her i livet som kommer gratis.

Lykke til!