Tråd: Evig jomfru
View Single Post
FRELSERN
Trådstarter
179
Ja, her var’e mye interessante tilbakemeldinger. Søkte opp hva "incels" var og da fikk jeg opp dette

En incel (akronym, av engelsk: involuntary celibate, ufrivillig seksuelt avholdende) er medlem av en mannlig internett-subkultur kalt incels, menn som føler seg avvist fra fysisk og emosjonell kontakt med kvinner, og som tror at de derfor aldri kommer til å oppleve romantiske forhold, intimitet, sex eller det å få barn. Nettsamfunnet finnes på anonyme internettfora som Reddit og 4chan.
Vis hele sitatet...
Kjennetegn er uttrykt intenst kvinnehat, hat mot såkalte «alfa-menn», voldsforherligelse, samt omfattende konspirasjonsteorier grunnet i at biologisk attraktivitet bestemmer et menneskes samfunnsposisjon. Selvmordsfantasier er også utbredt; såkalt «sui-posting», fra engelsk suicide (selvmord).
Vis hele sitatet...
Bevegelsen er blitt beskrevet som en ekstremistisk hatgruppe og har blitt assosiert med minst 4 massemord rettet mot kvinner, hvor 45 er blitt drept.
Vis hele sitatet...
Jesu-fuckings-kristu, hva slags boks har dere putta meg i? Er jeg nå klassifisert som en potensiell kvinnefiendtlig massemorder fordi jeg ikke ønsker å dyppe løken min? Er dette sånn kollektiv hersketeknikk for å få menn til å gå ut på byen og bruke penga sine

Grunnen til at jeg i det hele tatt tar opp dette er fordi sex og forhold er #1 samtaleemne mellom hvermannsen og var keen for å få innblikk på hvorfor jeg får negative reaksjoner for å være ærlig. Skjønner nå at det er bedre å holde kjeft og heller late som om jeg er en hund i hete som må ha fitte over alt i verden, men det kan dog bli litt vanskelig å overbevise som en autist... Jaja, nå har jeg enda enn grunn til å unngå hvermannsen til enhver tid. Helt voldsomt at jomfru menn blir sett som potentielle massemordere, sitter her helt forbauset foran PC skjermen over denne realiseringen