View Single Post
Tusen takk for mange fine svar, ser at det kommer mange gode ideer her, og det er jeg utrolig takknemlig for
Men Fac4less, jeg satt å tenkte på det der i går, da jeg har en gammel med solid skrivepult som hadde vært artig å fått pusset på den, og laget den inn til et litt mer tiltrekkende gamingsetup

Var også en tur på ebay i går for å finne noe som så interessant ut å samle på, og da så jeg det fantes veldig mange fine kniver. Hadde kanskje vært artig og samlet på noe av de eldre knivene, og lære seg forhistorien til vær enkelt kniv
Maling er jeg dessverre ikke noe spesielt fan av, jeg er ingen kunstner, og om jeg hadde starter å male ville det bare endt om med kruseduller, for hjernen min propper inn 100 forskjellige ideer når jeg lager noe : P
Retrospill høres veldig artig ut, men dessverre så har jeg ikke store plassen, så jeg tror ikke en potensiell samling ville blitt veldig stor
Lego kunne vært artig å bygget, men om det er noe artig i lengden tviler jeg litt på. Mulig om jeg hadde hatt en partner som jeg kunne bygget med.
Sjakk blir for avansert for min lille hjerne :P samt musikk..
Har tenkt tanken om å brygge vin eller øl, da min mor brygget ganske mange hundre liter vin selv når hun brygget for fult, og det er per dags dato den beste vinen jeg har smakt.. Og prosentnivået hun fikk ut fra vinen var skremmende, hele 23 prosent :O