View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Selvfølgelig underrepresenterte i forhold til folkemengde. Spør meg hvem som helst som reiser, veit ikke hvor mange ganger jeg har hørt 'Norwegian, Oh, first time I meet one'.. utenfor Europa, Thailand og tildels Australia møter man rett og slett ikke nordmenn. Sjekk gjestelista på et hvilket som hostell når som helst du er ute og reiser selv.. helhetsbildet er såpass sterkt at det knapt er vits i å diskutere det

En artig ting er forøvrig er forøvrig at, såvidt jeg kan se iallefall, vi ikke er underrepresentert på utvekslingstudier.
Vis hele sitatet...
At det knapt er vits å diskutere er en sterk uttalelse å komme med.

Om jeg så skulle akseptert dine uttalelser som representative (noe de ikke er, det er kun subjektive observasjoner), forteller det meg kun to ting: At du ikke har møtt særlig til nordmenn, og at de du har møtt har møtt lite nordmenn. Det går faktisk ikke an å ekstrapolere mer informasjon enn som så.

Om jeg skal legge godviljen til, kan jeg kanskje si at det kan virke som at lite nordmenn reiser til de områdene du har holdt til (men selv det er å tøye strikken litt langt).

Jeg ser forøvrig frem til et fornuftig svar på resten av innlegget mitt.
Sist endret av Orph; 21. september 2013 kl. 03:18.