View Single Post
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
321
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hehe.

Jeg skjønner hva du sier, og jeg skjønner hvor du kommer fra. Men du tar ganske enkelt helt, fullstendig feil.

For meg er det litt uinteressant å lese om mine uttalelser før i tiden; om så bare noen måneder tilbake. Jeg er ikke den personen lenger. ****Edit: Selvsagt er jeg den personen. Men jeg har ikke de kvalene i livet, jeg har ikke de samme problemene, jeg mangler ikke det samme lenger. De negative situasjonsbetingede faktorene er rett og slett vekk.

Som sagt er det et problem at jeg ikke kan forklare hvorfor her inne, så jeg forstår at jeg virker desillusjonert.

Men, koman..Hvor lenge har jeg slitt? Hvor lenge har jeg delt alt med dere her inne?

Og hvor lenge har det ikke gått bedre?





Så, nå; NÅ har jeg bestemt meg for å bare starte en løgn her inne, for hva for en grunn?

Om jeg var mer på bæret enn noengang, løy om det, og møtte mer anklager enn noengang før...:Tenk; hadde dette vært mitt svar?

Det går helt fantastisk bra med meg. Fysisk, mentalt - og i livet. Mest av alt i livet; så kommer det andre naturlig bak. Inkludert mindre behov for rus; som forøvrig har vært avtagende i rundt et år nå. Har lagt ut loggene mine og alt; tror dere dere betyr så mye for meg at jeg hadde brukt timesvis på å fabrikere en svært sakte avtakende rusvane?

Men nok en gang, dette var ikke det jeg ville snakke om. Nå har jeg ikke mer pause igjen. Vi får snakkes neste gang.

Merk dere hva supernarkisen driver med fredag klokken 23:00, btw.

Dere bekrefter forøvrig bare mitt poeng Tenk hvor jævlig strevsomt det er å møte den motstanden her i det virkelige liv - når man genuint faktisk klarer seg bedre. Tankevekker.

Hvis jeg kommer på en måte å dokumentere hvor bra det går uten å risikere noe så skal jeg faen meg gjøre detr.
Vis hele sitatet...
Du maa nesten taale litt motstand naar du sier du troekker makkasmeller, drikker GBL og fortsatt tar heroin. Og friskmelder deg selv. Det er noe jeg tror du forstaar.

Nesj, grunnen til at loegnen skal begynne naa. Det virker paa meg som du aldri har vaert paa den spotten du er naa i livet ditt som rusmisbruker. Jeg kjenner igjen dette fra kompiser, som sier at naa gaar alt bra, naa har jeg funnet loesningen blablabla. Og saa gaar det en god stund, lite blir sagt. Det viser seg at de er tilbake paa det samme sporet. Bare at denne gangen holdt de kjeft om det.

Man skal alldtid vaere forsiktig med aa projisere sin egen erfaring fra andres erfaringer (haha) og bruke det som et argument mot andre. Men moenster er det overalt, og det er det vi opererer med stort sett bestandig. Slik du legger det frem naa, forventes det at det ikke blir sagt mye paa en god stund her, og at du kommer tilbake og smekker oss i trynet med "y0 mothafuckas, hva sa jeg? Friskemeldt!" Vet ikke om du gaar til den billige "hva sa jeg?" men.. lett aa ty til.

Og ja, kan hende jeg misforstaar hele skiten her, saapass ydmyk maa man jo vaere. Ha en aapning for at man bommer helt. Fair enough. Vi faar se hva som skjer videre. Som foer, lykke til med planen din, haaper du nailer den og kan vise oss tvilere at du kicker den. Ingenting er bedre enn det