View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
No offense mann, men har du ikke sagt at ting går riktig vei i 4 måneder nå? Å sprekke en gang i blant er en del av prosessen, men som du sier selv er jo bruket ditt for tiden langt mer enn det. Fra minimalt til høyt forbruk.

Så og si alle jeg har møtt som har blitt rusfri fra heroin sier at når man har vært fysisk hekta i flere år er det nærmest umulig å slutte uten å flytte og kutte all kontakt med miljøet. Jeg har brukt 1-2 ganger i uka de siste månedene. Jeg ønsker å slette nummere, men så minner junkie-delen av hjernen min meg på at jeg er dust om jeg sletter dette nummeret fordi han har god dop til bare 2200kr for 5g! Sigh.. Jeg vet ikke ass.

Jeg kommer nok til å gjøre samme prosessen som du en stund fremover, altså prøve så godt jeg kan; sprekke så ofte at det såvidt kan kalles sprekk. Men hvis dette fortsetter over lang tid blir jeg bare nødt til å ta drastiske tiltak for å bli kvitt det for godt.
Vis hele sitatet...
Første mnd i 2016 tok jeg dobbelt så mye som andre måned, nå i tredje måned blir det halvparten av det igjen ca. For å si det på en måte som bare junkier kan relatere til; jeg driter for første gang på over 3 år fast drit når jeg er uten heroin.

Og jeg satte rekord i uke 7 med 106 timer; da lå jeg bare i sengen, but still - rekord. 4 uker etter er jeg på 127 timer, og jeg har jobbet, vært i møter, vært med venner og tilogmed kost meg litt.

Her er fordelingen av de 25 grammene jeg har tatt i år; 2.5 3.5 3.6 4.8 3.1 0.85 0.45 2.7 2 2.05 0.4... Merk de 6 siste ukene.

I tillegg så kicker jeg helt jævlig ass sånn ellers, nailer master'n, utvikler noe fancy teknologigreier (ordentlige greier, ikke et skoleprosjekt) og er bare snill og grei med familien min.

De siste månedene har vært de mest fantastiske i mitt liv, enda det har vært noen seige abstinenser selv helt på slutten av avhengigheten.

Heroin huker seg fast innerst i hjernebarken. Det er en prosess å bli clean, og det er kun en måte jeg har kunnet klart dette: Ved å lure meg selv til å tro at jeg nesten er fremme. De 4 månedene er ingenting. Jeg har trodd jeg var like ved å slutte i flere år nå; og enda hver eneste dag har vært en ny dag der jeg har failet i å fullføre det jeg prøvde hardest på så har det vært en prosess jeg ikke kunne gjort dette foruten. For to år siden var jeg så sikker på at jeg skulle slutte på ferie med familien; at jeg fortalte til min mor at jeg var heroinavhengig. Så jævla sikker var jeg. Fortalte henne tilogmed hvordan hun kunne se på øynene mine om jeg hadde tatt. SÅ jævla sikker.

Jeg har klart det nå, jeg har klart det selv, og jeg har klart det uten å måtte sette noe som helst på vent, gi opp noe eller fucke opp noe. Folk har alltid prøvd å få meg til å forstå at jeg lurer meg selv, at jeg må få meg hjelpen man liksom "må" ha.

INGEN har kommet til meg og sagt at jeg hadde en hensiktsmessig tilnærming til dette IRL. Ingen har hatt troen, ingen har tatt meg seriøst når jeg har sagt at dette også er en måte.

Det er faen ikke rart at folk ikke klarer å slutte selv, når hele verden skal fortelle deg at det er umulig.

Du sier du har brukt 1-2 ganger i uka de siste månedene? Samtidig som at du forbereder deg på å sprekke like mye som jeg har? Det går jo ikke opp..

Vil anbefale deg å skrive ned konsumet, for heroin styrer altfor mye av hjernen din. Ingen narkomane klarer å anslå engang noenlunde eget forbruk. Hadde jeg ikke hatt tallene foran meg hadde jeg sikkert påstått at jeg var clean ca halvparten av 2016.

http://s15.postimg.org/usv52ahif/Uten_navn.jpg

Loggen fra første månedene etter jeg var blitt avhengig. Angrer sykt på at jeg ikke har logget hele veien imellom. Utrolig interessant å se utviklingen over tid.
Sist endret av Tøffetom; 22. mars 2016 kl. 00:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.