View Single Post
Hos meg er det jævlig variabelt hvordan turen blir. Peakinga er alltid "jævlig" hos meg, der closed eye visuals er maksimalt, samtidig som at den vridde realiteten med øynene åpne er ganske ubehagelig og.
Ved å sniffe 14mg, så er det slik at jeg trenger skikkelig alenetid etterpå, der jeg ikke føler at det er behagelig å ha noe selskap.
Har gått på noen skikkelige smeller med 2-cb (som var veldig ren), i helt normale doser (15-25mg), der jeg har følt meg helt utenfor planeten jorden, nærmest som en "akutt psykose". Syns det er et vanskelig stoff å forholde seg til.

Anbefaler deg heller å skaffe noe skikkelig bra LSD. For da "forstår" du visualsen som dukker opp. Ved 2-cb er det null mind-expanding, for min del.

Sitat av Mexxy Vis innlegg
Mulig jeg får smake 2C-B for første gang om ikke så lenge (har prøvd 2C-C og 2C-E). Men tanken var å hive innpå MDMA i tillegg. Er det en fin kombo?
Vis hele sitatet...
Skal være en fin kombo det, ja. Da blir "ubehagelighetene" ved 2-cb fjernet, ved happy-feelingen på MDMA.
2-cb kalles jo en "hybrid mellom LSD og MDMA" (selv om jeg personlig kun får HEFTIGE visuals av 2-cb, ingen følelser eller tanker).
Sist endret av instinktinnsikt; 19. juni 2015 kl. 02:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.