View Single Post
Bare la meg bare være en idiot... Som beatels de ble lurt i Lsd første gangen og hadde en fantastisk tripp. Tror folk faktisk bare blir mer redde av og lese om stoffet. Vist man bare tar det, finner man i høyeste prosent ut at det er fantastisk. Man kan aldri lese eller finne ut av noe særlig som helst bortsett i fra den faktiske opplevelsen. Når man har gjort det så skjønner man at som flesteparten at man ville ikke hatt ett liv uten den opplevelsen. Viktigste er og ha det bra og gode venner og omgivelser så er alt bra... Det blir litt mye frykt. Ser stoffet har kommet inn i vitenskap igjen og har en bok her som heter psykedelic healing. Litt for mye lege og formelt for min del men. Fuck it. Det er ubeskrivelig vakkert og noe av det beste som har hendt meg! Var i himmalaya på festival første gangen så kanskje derfor. Men det er noe jeg skulle ønske alle kunne ta en del i. Og på rett sted til rett tid så tror jeg faktisk det er noe for alle.. Synd at noen (ikke deg) Tar det for og heve seg over andre.....

Og en annen ting. Når man først er annonym så er det vell ingen andre bedre steder en dette til og si akkurat hva man vill? Det er jo her om noe sted det burde være greit. Få frem fakta og hva man faktisk mener. Det er jo ikke greit ellers.. Men her burde det være en selvfølge.... LSD er det beste!