View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Såklart er det vel en straff å bli fratatt noe man har betalt opptil 20 lapper for! Dette er mer symbolikk fra snuten sin side som går i duren "Bryter du loven så tar vi goder fra deg". Seff er det vel en straff å miste et privilegium.. Når snutefaen tok lappen min så nektet jeg å gi det fra meg og da har jeg lov til å kjøre igjen om ikke saken er gjort noe med innen X tid, men så fikk jeg et brev fra purken om at siden de hadde ferie avvikling så gjaldt ikke det og det ble lagt på 3 ekstra uker, og da hadde jeg jo kjørt masse ulovlig uten å vite det! nå har det gått over 2 år så nå har jeg lov til å ta lappen på nytt, men det kan jeg jo seff ikke uten å vise at jeg er edru i hverdagen når jeg ikke kjører i opptil 5 år! Hvis du ikke synes at det er en straff at politiet skal ta lab-analyser av urinen min i 5 år for at jeg skal få lov til å kjøre bil så er jeg uenig. Selvom folk blir tatt ruset uten att de kjører så kan de få de konsekvensene jeg har nevnt ovenfor og det er i mine øyne 100% en straff.