View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dude jeg tror vi snakker på hver vår side av boken her altså. Jeg nekter ikke for at gode opplevelser kan oppleves som rus jeg sier at de ikke er det utifra hva ordet rus betyr. Jeg ruser meg selv hardt hver eneste dag så ikke tro jeg ikke skjønner konsepter på rus osv. jeg sier at naturlige følelser ikke er definert som rus. Skjønner ikke helt hvordan de videoene du linka skal avklare det?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo du som ikke gidder å sette deg inn i det også velger du å tråkke ned på rusbrukerere i din forklaring på hvorfor du ikke vil forklare deg. Kan du ikke bare forklare hva du mener uten at jeg må lese meg opp på det du mener? eller skjønner du ikke selv hva du linker til siden du ikke klarer å forklare det? eller kanskje du bruker rusmidler selv og er som meg - for LAT til å gidde å bry seg om noe...
Vis hele sitatet...
Jeg har både forklart det og henvist til utallige filmer og artikler om emnet, men du orker jo ikke å lese deg opp på det. Forstår du ikke engelsk, eller forventer du å få servert neurovitenskap i tabloid-format på et meget primitivt nivå? Jeg tror desverre ikke at noe slikt finnes, så da må jeg nok desverre melde pass.