View Single Post
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
168
Sitat av mendez Vis innlegg
Hva gjøre med en maktkåt drittunge som har aldersjekka meg sikkert hundre ganger nå? I nærbutikken, jeg handler der gvr dag å han ser meg hele tida. Jeg nærmer meg 40 i alder og kan kanskje se noe yngre ut pga er ikke store karen, dårlig skjeggvekst, kles stil. Men du husker meg.
Vis hele sitatet...
Allerede her svarer du svarer du nærmest selv på hvilke punkter du kan forbedre. Hiv på deg noe så du ikke ser ut som en dass.

Sitat av mendez Vis innlegg
Hver jævla gang jeg skal kjøpe seksern min så kommer han med det stygge kritiske blikket sitt og skal vurdere skikkelig nøye om det er meg på bilde. Jeg har gjennomskua han for lenge siden og jeg vet han gjør det kun fordi han vet han kan. Jeg har et lett gjenkjennelig utsende og har merker og tattovering i trynet har jeg å som stemmer med bilde.
Vis hele sitatet...
"Jeg har gjennomskua han for lenge siden".. Skal du kjøpe en sekser eller forhandle med KGB? Allerede her tenker jeg hvite frakker fra Dikemark burde begynne papirarbeidet.

Sitat av mendez Vis innlegg
Jeg ser på det stygge blikket hans at han tenker, det eneste som står i veien for en bra kveld med øl for deg nå er meg!!

Jeg har sagt til han nå får du faan meg huske meg til neste gang. Å jeg tenker på det at hvis jeg ikke har med leg en gang å han skal se leg IGJEN og nekter meg seksern min så kommer jeg til å hoppe opp i kassa hans å slå han rett ned.

Idag skjedde det igjen å har han egentlig lov til å drive på sånn å kaste bort tia mi???
Vis hele sitatet...
Ta deg nå for faen meg sammen. Hvis det er et såpass stort problem for deg å vise frem ID - til en som du selv VET at gjentatte ganger spør deg, finn en annen butikk? Hadde jeg vært ansatt i butikken hvor du handler seidelen din hadde jeg garantert sjekket deg dobbelt så mye. Jeg gir vel hundre prosent faen i om du tar deg nær av at jeg gjennomfører jobben min, som jeg forøvrig setter mer pris på enn din aksept. Jesus, get a grip, dude.