View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
K-Uche:



''Humor er veldig ofte basert på å drite ut medmennesker. Dette skaper negative vibes, de merkes ikke, men denne mekanismen om å drite ut medmennesker er dypt forankret i survival of the fittest-naturen vår.''

Her skriver du at humor veldig ofte er basert på å drite ut mennesker, der er jeg uenig fordi det handler stort sett ikke om å drite ut andre mennesker. Har du noen gang sett et standup-show, eller komiserier på for eksempel TV Norge?



Igjen: det er fult mulig du ser bak den latteren at den som oftest ikke er pen fordi du har en oppfatning i utgangspunktet som gjerne tar imot en bekreftelse for at den oppfatningen er berettiget.



Fult mulig, jeg kjenner deg faktisk ikke i det hele tatt men når du deler synspunkt og argumentasjon i en debatt som er tilgjengelig for absolutt alle: så vil du få svar som baserer seg på uttalelsene dine.



Hvis det var noe uklart; det gjør jeg faktisk. Tenk.

(Ser du sletta innlegget ditt, men lar mitt stå.)
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke helt i god tro å besvare et innlegg som blir slettet. Du får svare mitt nye innlegg, hvis du vil.

Sitat av Fiyah Vis innlegg
Jeg forstår heller ikke hvor nedverdigende det er å "vurdere skikkelig nøye om det er meg på bilde".
Vis hele sitatet...
Å gjøre det hundre ganger over en periode på hver eneste bidige dag i en viss periode ER nedverdigende. Se på nye innlegg fra TS i tråden så kanskje du forstår litt mer.



Sitat av Fiyah Vis innlegg
Ja, det la jeg merke til. Skjønner fortsatt ikke hvordan det å kontakte sjefen hans "setter han på plass", selv om jeg synes det er helt greit å melde i fra til butikken om hvordan ting kan gjøres bedre. I denne situasjonen ser jeg ikke hva den ansatte gjør feil, og hvertfall ikke hva som er bakgrunnen til at daglig leder skal sette den ansatte på plass.
Vis hele sitatet...
Det setter kanskje et støkk i guttungen at man ikke kødder med sine kunder når det er uønsket fra kundens side.

Sitat av Fiyah Vis innlegg
Har jeg forstått deg og trådstarter riktig, så mener dere at det er et sadistisk maktspill fra den ansatte i kassa fordi han spør om legitimasjon, og bruker litt tid på å sjekke dato og bilde. Kom igjen da.
Vis hele sitatet...
Here we go again...