View Single Post
Ah, da skjønner jeg hva du mener. Men det er å blir ditt eget syn på det. Selvom du ikke har sett det, opplevd det rundt deg betyr ikke at folk ikke fortsetter å bli syk, noen så syk at de dør av dette viruset rundt om alle plasser på denne jorden, det er i mine øyne noe man ikke kan tvile på vell? Folk blir smittet hele tiden, mange dør, noen har fått skader livet ut og noen opplever å ikke ha et eneste symptom selvom dem er påvisst smitte.

Jeg som deg Jokkerella har som deg ingen personlig erfaring til viruset, kjenner en som har hatt det i nabolaget her, men kjenner mange flere som har fått lide av viruset på den økomoiske domino effekten viruset har. Nedbemanning, arbeids ledighet, osv..Det går veldig utover mange familier, der bedriften dem arbeidet i ikke fungerer så bra som den gjorde pre-covid.

Med det sagt så er det ingenting jeg stusser på.. Viruset er like ekte selvom vi gjerne (bank-i-bordet) ikke har fått kjent på det på samme måte som de som bor steder der 50% av nabolaget dems her blitt smittet.
Sist endret av eRixn; 22. oktober 2020 kl. 18:09.