View Single Post
Er cirka et år siden jeg prøvde LSD for første gang. Kjæresten min prøvde det først og forklarte meg hvordan det var. Jeg ble veldig nysgjerrig og begynte å gjøre store mengder Reasearch. Prøvde det først på en Søndag etter et barneselskap. Var en relativt liten dose på rundt 100-150ug. Innså når klokken var rundt 01:00 at jeg ikke kom til å sove denne natten og sendte mld til sjefen at jeg var syk. Var en rolig tripp.
Har vært prøvd LSD en 3-4 ganger. Største dosen var på rundt 500ug. Det var noe annet. Ting sluttet å gi mening. Føltes ut som verden falt ifra hverandre. Hadde loops osv. Var ikke badtrip på noen måte bare litt rart.

Har aldri selv opplevd noe spesielt dypt på LSD.

Men nå for et par uker siden tok jeg for første gang Flein. Det var mye dypere. Mye mer intenst. Tok med LEMON TEK som du nevnte tidligere. tok rundt 2gram på tom mage. Jeg lå i sofaen i det som føltes ut som flere timer med øynene igjen mens jeg møtte "guder". Var flere skikkelser. Fikk lært flere ting den turen. Så foretrekker sopp.

Har plukket endel flein i det siste og tenker å ta det. Har en del ting jeg sliter psykisk med for tiden som jeg gjerne vil ha hjelp til og finne noen svar på.

Jeg var helt imot psykadelika før jeg prøvde noe før. Kan ha noe med at jeg har aldri egentlig kjent noen som har vært borti det og har bare hørt historier om folk som hopper ut vindu osv. Så har jeg en søster som var ganske heavy narkoman fra jeg var liten av. Så var veldig redd for det selv.

Jeg har de siste årene eksprimentert med flere typer narkotika. For det meste hasj, som jeg liker. Kan ikke fordra alkohol så røyker heller litt og ser en god film Tar XTC innimellom med gode venner og god musikk. Prøvd en del speed men er ikke noe for meg.
Jeg er en person som liker å ha kontroll, har ikke noe spesielt avhengighetsskapende personlighet så har aldri vært noe problem.

Nå holder jeg meg til Psykadelika, Hasj og XTC på spesielle dager. Alltid full kontroll og tar heller for lite enn for mye.
Er veldig interessert i det jeg har å lære av psykadelika spesielt nå som jeg har prøvd sopp. Kunne tatt LSD for gøy siden det ikke er så veldig "helbredende" for meg.

Har prøvd å snakke med familen min om forskjellige rusmidler i noen år nå. Prøver å vise litt forskning og statistikk men de er som alle andre "straight" folk. Hater alt som ikke er alkohol. Og om du tar noe, så er du narkis :P

Har vokst opp med en del rusmisbrukere i familien. Men ser på brukere av psykadelika som vanlige mennesker. Tror mange har noe å lære av psykadelika, men det er definitivt ikke for alle. Tror det viktigste brukere av psykadelika kan gjøre er å gjøre nok Reasearch først og være sikker på det de prøver.
Ser ikke på de som misbrukere med mindre de misbruker.