View Single Post
Jeg tror det skal mye til å bad trippe på så intense psykedeliske stoff, som ketamin, DMT eller 5-meo-DMT. Du blir så ute som regel at du skjønner ikke hva en bad tripp er engang, hvertfall om du injiserer ketaminen som jeg gjør. Ikke det at jeg gjør det ofte, men får jeg hetteglass setter jeg det IV med en venn til å trekke ut sprøyten for det klarr jeg ikke selv på ketamin på den måten. IM er bedre for ferskere folk, og tar litt tid å virke så du får lagt vekk sprøyten og lagt deg ned.

Ketamin er det gøyeste stoffet jeg et om, vist jeg skulle velge fra øverste hylle liksom. Kanskje jeg er litt ekstrem på intaksmåten min, men jeg liker å pushe grensene og jeg kan skyte og være steril osv etter tyve år med sprøyter snart. IKKE ta det i åren alene, det er ikke lurt.

Jeg og en kompis hadde tatt metadon piller fra danmark, ca 60-80mg hver(lenge før lar og høy toleranse), og delte et brett med mogadon. Så dro vi på fløyen i bergen og skjøt ketamin i skogen der oppe i fineværet. Ene gangen trodde jeg at jeg var et overvåkningskamera i tretoppene over oss.

Jeg så oss ovenifra er jeg helt sikker på. Når jeg kom ut av k-holet så satt jeg på knee og vugget frem og tilbake som jeg bedde til allah som en muslim. Sammtidig lo jeg hysterisk, og jeg lo sånn at det kom folk og sjekket hva vi gjorde, heldigvis var kameraten min flink å snakke for seg og hadde fjernet alt mistenkelig tilfeldigvis.

s