View Single Post
Vist det er norsk spissflein sopp så pleide jeg ta 50-100 små sopper for en medium-heavy tripp. Har en gang trippet fint på 100stk, så holdt en venn frem et påskeegg med 150 ferske flein som jeg plutselig tygde ned alt sammen. Folk måpte og jeg begynte å lure på om jeg hadde dritte meg ut, etter fem minutter kjente jeg sinnet mitt bli sugd ut av bakhodet liksom. Jeg så to ansikter på alle, ved siden av hverandre, et godt og et ondt ansikt. Det som var sterkest av de vist hvem jeg likte eller som var grei. Følelsene mine rant som en foss, glede når jeg så på og snakket med gode kompiser, mens en jeg hatet med god grunn freaket ut for jeg så på han og begynte vistnok å grine spontant, følelsene var liksom ute for alle å se. Til slutt satte en pønker i røykegjengen på pogo-dans(eller noe sånt) musikk, stressende musikk og folk begynte å hoppe oppover hverandre med brystet i hverandre og tøffet seg liksom. Dette ble for mye for meg. Sånn er det å trippe med usikre folk, eller bare individer som ikke vibber med deg.

På veien hjem buket et tre dypt til meg og hilste, jeg bukket dypt tilbake og komuniserte med treet. Så syns jeg ale husenei veien der jeg bodde var som dukkehus, med levende dukker i. Jeg glante sikkert veldig inn vinduer hos folk og brukte en halvtime på en fem-minutts tur.

MEN, jeg sier alltid; prøv syre/LSD før du prøver sopp. Sopp er villere og mer uberegnelig, og er ikke så lett å fungere sosialt på. Syre derimot kan jeg komunisere normalt på, litt filosofisk kanskje, men det skulle bare mangle. Jeg tar fremdeles syre, sopp har jeg lagt på hylla pga jeg har asperger syndrom, eller høytfungerende autisme som det skal kalles fra nå vistnok.

Det gjør at jeg er blitt redd for sopp. Det, og min eneste bad tripp i livet var på spissflein blandet med cubensis sammen med en tidligere venn som også er autistisk. Ble litt for intenst for oss to å trippe, vi gjorde det bare en gang sammen. Men jeg har trippet mye selv, sammen med han, så røykte han bare hasj. Han kunne gå i psykose av god hasj eller marijuana noen ganger, så det var sikkert nok for han......

s