View Single Post
Sitat av Defending Vis innlegg
Det er forhåpentligvis noe kroppen er beredt på å takle. Men det er samtidig noen som burde holde seg så langt unna de kan fra dette stoffet. Spesielt de som allerede er deprimerte. Da man under nedturen vil være kraftig mer deprimert. Til man til slutt kan bli suicidal til og med. Jeg kan allerede på forhånd at jeg ikke er en som kan stoles på de første 1-2 dagene etter en MDMA-tur.
Vis hele sitatet...
Bruker man MDMA i optimale doser opplever man ikke slike depresjoner. Jeg har selv erfart dette ved å ta MDMA flere ganger i løpet av en mnd, og andre ganger har jeg tatt med minst 1-12mnd mellomrom.. Det er helt klart en forskjell.

Jeg er selv deprimert, men opplever ikke noe slikt når jeg har tatt MDMA med minst 1 mnd mellomrom. Oftest har det skjedd med minst 6mnd og et års mellomrom, dog dette ikke sikkert er nødvendig, det ble bare slik.

Hva er det dere gjør på, dere som er rusa? Jeg chiller, spiser, og skal øve litt på programmering snart. Før idag har jeg hørt på sykt nice musikk som gikk i Canned Heat.
Sist endret av dinegenfiselukt; 30. november 2019 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.