View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Nei, vanlig ansatte i kommuneadministrasjon, helseomsorg og utdanning etc. er ikke med på å skape penger.
Vis hele sitatet...
Jo, det er dei. Dei sørger for at du slepp å vere heime og pleie dei gamle foreldra dine, men kan delta i yrkeslivet. Så det er del av den type tenester som gjer at andre kan auke si verdiskaping, så inndirekte bidreg dei.
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Men hele poenget er at modellen vi i dag har ikke er bærekraftig på sikt, spesielt ikke når vi stadig vekk pumper folk rett inn i NAV-systemet.
Vis hele sitatet...
Du har sagt at den ikkje er bærekraftig eit par gonger no. Kan du peike på litt meir konkrete problem? Statsbudsjettet balanserer rimeleg greit slik det er i dag, og vi hentar ikkje spesielt mykje pengar frå oljen. At det må endrast litt over tid - ja. Men det vil ikkje sei at dystopien din stemmer.
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Migrantene som kommer i disse dager kommer til å gi oss ekstreme kostnader. Du klarer tydeligvis ikke å forstå hva jeg mener, så jeg lar ballen ligge død nå. Du kommer til å få en overraskelse om en del år.
Vis hele sitatet...
Eg trur du undervurderer litt kor stort statsbudsjettet faktisk er. Eit par milliarder i året er ikkje det heilt store. Ja, det må endringer til, men da kan ein jo t.d. reversere skattekuttet på ein prosent som kom for eit par år tilbake.

Poenga dine er stortsett småkjipe hersketeknikker og påstander. Eg opplever at eg har argumentert greit for mitt syn. Forøvrig har du vist tidlegare og at du ikkje bryr deg spesielt om fakta, for du vil ha rett, sjølv om du måtte ta feil - http://freak.no/forum/showthread.php?t=284018
Sist endret av vidarlo; 19. desember 2015 kl. 19:41.