View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Uh.

Når du faktisk drit i realiteter, og vil runke ditt verdsbilete så er det eit særdeles tynt grunnlag for diskusjon. Du bør trekke fra alle under 25 (vi er i ferd med å verte høgare og høgare utdanna, og det tar tid), og alle over 70 for å få eit reelt bilete av tinga. Litt overslagsrekning basert på tal frå SSB tilseier at det er omlag 3.1M i yrkesaktiv alder (20-70) år. Då er dei 50% redusert til 20% - og du kan sikkert trekkje ifra ein del på tidlegpensjonistar, ettersom eg tok med heilt opp til 70 år, og ein del studentar, ettersom eg tok med ned til 20 år.

Det du driv med er enkelt og greit faktaforfalsking, og har ingenting i ein seriøs diskusjon å gjere.
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, men fakta er at vi er kun 2.5 millioner mennesker som jobber i dette landet. Av det tallet, så er det vel kun ca. 1.5 millioner som faktisk jobber med å produsere verdier som igjen skal gi staten inntekter i form av skatter. DET er fakta. Og ta heller å diskuter hvordan dette er bærekraftig i lengden i stedet for å pirk borti småting som du gjør. Når det i tillegg flommer inn folk som havner rett i NAV-systemet så sier det seg selv at vi kommer til å miste en del velferdsgoder vi tar for gitt i dag. Tror du det er for moro skyld at vi stadig blir gjort oppmerksom på at vi må spare til pensjon selv?