View Single Post
Sitat av Synderen Vis innlegg
I . Sivile dødstall fra tidligere konflikter i Gaza har jo ofte blitt justert ned i ettertid, og selv etter det er menn i aldersgruppen 17-30 ofte mange ganger overrepresentert blant de sivile som har død.
Vis hele sitatet...
Utdyp gjerne, for hva jeg har sett tidligere så så har tallene fra myndighetene på Gaza historisk vært ganske troverdige
Men siden du har andre meningen så gjerne dokumenter dem.

Sitat av Synderen Vis innlegg
I
Hver og en av de rakettene er jo en krigsforbrytelse, det er jo vilkårlig bombing. Jeg mener ikke at det rakettangrepet som forrige innlegg referete til er så nyhetverdig, at det er en mangel av norsk presse å la være rapportere å rapportere om det, men linken din har faktisk ingen referanser til hendelsen.
Vis hele sitatet...
Det var et google søk over rakettangrep mot Israel. Noe som blir rapportert.
Sitat av Synderen Vis innlegg
I
Kanskje ikke Palestinerne, men Hamas går bevist inn for å drepe sivile. Vi har solide beviser på at det var det som var målet med terrorangrepet 7 Oktober.
Vis hele sitatet...
solide beviser? Jeg venter i spenning her nå.

Sitat av Synderen Vis innlegg
I Hamas har brukt sykehuset ved tidligere konflikter, så det er ikke usannsynlig. Vi får vente å se hva IDF finner når de har kontroll over området.
Vis hele sitatet...
Det var heller ikke usannsynlig at Irak hadde masseødeleggelsesvåpen, men jeg håper ikke at "ikke usannsynlig" er grunnlag nok for å angripe et sykehus