View Single Post
Svaret på hvorfor hundretusen av mannfolk hver eneste uke drar på fotball-kamp og brøler, synger og jubler i maks volum hver eneste uke tror jeg er rimelig nærmere svaret på hva disse ungjentene holder på med...

.. for min del er det rett og slett drit deilig å gi fullstendig fanden! Man slipper å konsentrere seg om å framstå som intellektuell, kul, vellykket og hva enn faen.. man driter i alle sosiale koder og annet piss man bryr seg om normalt.. og brøler av full hals... Det er dønn irrasjonelt, men jævli deilig. Seriøst, når jeg selv står og brøler "JAAAAAAAAAAAA!" når Arsenal, et lag fra en by jeg ikke engang liker spesielt, putter andremålet mot Norwich i forrige serierunde; har jeg mista ganske mye av retten til å dømme de jentene her.




.. forøvrig, personlig mistenker jeg hvor sterk disse jentene går av skaftet er et uttrykk for hvor konformt, image-fokusert og trangt det norsk samfunnet har blitt etterhvert.. fordi de synes åpenbart det er veldig, veldig deilig å slippe unna presset de normalt lever med.
Sist endret av DumDiDum; 15. april 2013 kl. 18:27.