View Single Post
Dere har sikkert rett, men min tanke rundt betalingsgarantien er at det var ikke finn.no veldig flink å fortelle brukerne at det ikke lengre eksisterte. Husker jeg fortalte til bekjente at jeg klønte litt med salg på finn, og at de ikke lengre hadde garantien. Ble da fortalt at finn ikke engang hadde fjernet all infoen om garantien fra webben før flere måneder etter at de sluttet.

Vet bare av egen erfaring at når jeg feks har jaktet noe bestemt på finn etter feks når jeg bygde cafe racer så kjøpte jeg en litt gammal og litt sliten mc og fikk den levert nordover oslofjorden med et budbil firma. Og frakten var sånn sett dyr i forhold til prisen på den gamle mc'n men jeg skulle ha en bestemt modell og hadde begrenset budsjett og alternativet hadde vært leiebil og fridag så da ble det budfirma. Har heldigvis ikke vært utsatt for svindel selv, men det er vist mer flaks enn noe annet for jeg må jo være skrekkelig lett offer så godtroende som jeg tydeligvis er. Som selger på finn krever jeg kontanter og det virker fortsatt.