View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ja mulig det er scam. Får ts penger på konto så er jo saken grei. Får han ikke så selger han til en annen kjøper. Du og jeg kan argumentere oss blå men ingen av oss kan vite.
Vis hele sitatet...
Nei, vi kan vite.

Det er run of the mill advance fee fraud.

Måten det foregår på er stortset ein av to:

Du får ein e-post frå nokon som utgir seg for å vere finn betalingsgaranti (ei teneste finn ikkje har; sjå mitt forrige innlegg). Summen oppgitt er sannsynlegvis salspris + frakt, og du vert bedt om å betale fraktselskapet, og vert lova at beløpet vert utbetalt så snart fraktselskapet har plukka opp gjenstanden.

Her mister du i beste fall kun beløpet du betaler til fraktselskapet. I verste fall kjem nokon og henter gjenstanden og, slik at du effektivt sett har betalt for å verte kvitt det du vil selje.

Det andre tilfellet er at du får e-posten, og beløpet er rett, og du leverer frå deg gjenstanden, og aldri mottek pengar.

Det er ingen som betaler eit fraktselskap for å frakte bruktbiler til 12k. Denslags bruktbiler går det fjorten av på dusinet, og det er ingen rasjonelle grunner til å frakte dei rundt om i landet.

Så jo, det er ein scam. Om du fortsatt ikkje trur meg når eg kategorisk fastslår at det er scam, kan du ta ein kik på kva finn.no sjølv skriv om nær sagt identiske tilfeller.