View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Solarfields Vis innlegg
Postet ett maleri ifra 1710 og sa jeg fant det interessant.. Derved ble jeg ett mål for dere.

Jeg tør påstå at ingen vil inn i denne diskusjonen pga latterligjøringen ifra ledelsen og andre og også deres mangel på å ha ett åpent sinn.
Vis hele sitatet...
Det er for enkelt. Du posta det i en tråd om aliens, med tydelege implikasjoner om kva du meinte. Du vart ikkje eit mål, påstanden (som låg implisitt i innlegget ditt, gitt innlegget og resten av postane dine i tråden), vart kritisert. All kritikken har vore sakleg, sjølv om delar av den har gått på din oppførsel og eigenskaper du (og mange andre) har.

Hadde eg derimot spadd opp at du var lesbisk, og hadde teit hårfrisyre så hadde det vore totalt usakleg personangrep. Men det skjedde altså ikkje.

Og latterleggjering? Joda, eg opna eit innlegg med 'Lol'. Men det er ikkje spesielt grov latterleggjering, og den var og underbygd med sakleg argumentasjon. At eg tilfeldigvis er kru er ei raud sild, og totalt irrelevant for innlegga mine i denne tråden.

Kort sagt er oppførselen din fullstendig gjennomsiktig, og du underbygger ikkje akkurat ditt eige truverde. Forøvrig er det jo verdt å minne om at dette er ein skriftleg diskusjon, så det er relativt lett å få overblikk over kva ulike personar har sagt på ulike steg i debatten. Stilen du forsøker på fungerer langt betre i t.d. ein munnleg paneldebatt, der det er vanskelig å halde styr på alle påstandane som kjem.
Sist endret av vidarlo; 6. mars 2018 kl. 21:00.