View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Å herrefred, nå begynner du igjen.

"Er du ikke ening med meg så drit i å snakk til meg"

Den holdningen der holder ikke på dette forumet, sorry mann, men du kan pakke lekesakene dine å stikke over på AboveTopSecret.com - Conspiracy Theories, UFOs, Paranormal ... eller Godlike Productions - Conspiracy Forum

Du aner ikke hva du snakker om, du er biased fordi du synes det er veldig underholdene at det kanskje kan være, du er ikke kritisk i det hele tatt, du tar jo alt det folk sier som stemmer over ens med dine synspunker som god fisk.
Vis hele sitatet...
Jeg får sitere meg selv.
Sitat av Qon Vis innlegg
Jeg kom ikke hit for å argumentere for aliens. Jeg lurte på om noen har noen kilder jeg kan se på, også ville jeg tipse de som er interessert om dette foredraget.
Vis hele sitatet...
Jeg sier at jeg ikke vet hva jeg tror og jeg innrømmer at jeg er biased. Du trenger ikke gjenta det med en så frekk og nedlatende tone. Jeg tar ikke alt for god fisk og det vet du faktisk ingenting om. Jeg leker med tanken og sjekker ut all informasjonen jeg finner. Du kunne kommet med de påstandene der hvis jeg prøvde å overbevise deg/dere, men det gjør jeg ikke. Jeg ville rett og slett ikke starte en diskusjon som er umulig å komme til bunns i, med deg Trollanon, i frykt for å forsøple hele tråden.

Du kan ha dine teorier om hvorfor CIA er hemmelighetsfulle. Jeg skjønner at det er mange andre grunner også, selvfølgelig. Så kan jeg ha et åpent sinn og være skeptisk fra den andre siden. Vi kommer ingen vei med den diskusjonen hvis du skal prøve å motbevise meg, derfor ba jeg deg ikke svare meg på det fordi det var et retorisk spørsmål. Jeg kan tåle at dere motargumenterer meg, men du kan også tåle at poenget med tråden ikke er å motbevise om de finnes. Du kan gjerne prøve, men jeg vil ikke diskutere det når jeg ikke vet selv.

Sitat av Trollanon Vis innlegg
Jeg kom med et regelrett godt argument fordi det er informasjon som kommer fra ingen andre enn CIA, sier jeg at det er rett? nei, men mener virkelig at det er mye bedre argument enn ditt, fordi stealth teknologi er superviktig å holde hemmelig og derfor ville det være en god ide å bare si det er aliens så ingen tenker på å undersøke om det kan være myndighetene som tester ut sine nye flyve maskiner med stealth teknologi av en annen verden. eller?
Vis hele sitatet...
Ja det er et godt argument, men det er ikke godt nok for meg når jeg sitter med det inntrykket jeg gjør. Hvis du vil ha mer bevis til teorien din så sjekk ut TR-3B. Mange mener den er produsert. Men hvis det er tilfellet, at mennesker har laget UFOer (som flyr mer som droner enn fly), så er spørsmålet mitt. Har de funnet på det helt selv eller er aliens inne i bildet? Og det kan ikke hverken du eller jeg svare på. Så jeg leter ikke etter noen som sier nei. Alle sier jo nei. Men jeg tror ikke at alle vet hva de snakker om.

Sitat av knert1 Vis innlegg
noe som jeg også lurer på er hvorfor ikke det ble betydlig økning i antall filmer av høy kvalitet da alle kjøpte GoPro og smarttelefoner...
Vis hele sitatet...
Eller ble det mer, men folk skylder på videoredigering hver eneste gang? Og det er begrenset hvor bra bilde man får av et objekt som er veldig langt unna.

Vi tror jo ikke på noen av videoene.... https://youtu.be/iQmb5M0_Ml4