View Single Post
Fatter ikke at folk gidder å diskutere dette engang.

Enten er du av den typen som har sett noe "unormalt" eller så er du av den typen som ikke har sett noe, og vil alltid komme med "Hvor er beviset?" Og la meg spørre...hvordan i huleste skal man kunne forklare dette, eller komme med bevis?

hehe se for deg situasjonen: Du er på vei i seng, slukker lyset og plutselig hører du noen som går rundt i rommet, og kanskje ei dør som går opp - du er helt alene og vet at det er ingen andre i huset. Ja - forklar det hehe....hvorfor hadde du ikke lydopptaker, hvorfor hadde du ikke kamera i rommet til å filme døra? ehhh ja......skal jeg tenke på neste gang....

Selv er jeg typen som tar det med knusende med ro. Prøver ikke å motbevise og prøver heller ikke å fortelle at jeg har sett noe "unormalt" - for det har jeg jo faktisk ikke. Men har venner og familie som har opplevd mye rart, men det betyr ikke at jeg tror på det.

Tenk om det virkelig er sant, det folk ser - altså at det ikke er hjernen som spiller et puss, så vil vi andre aldri kunne tro helt på det, fordi det finnes nettop ingen beviser, og det virker jo høyst usannsynelig at noe sånn kan skje.

Men bevis går jo begge veiene..man kan ikke bevise at det finnes noe "unormalt" og man kan ikke bevise at det ikke skulle finnes noe "unormalt"

Og om noen skulle ha fanget et "tilfelle" av det "unormale" på film så vil jo heller ingen tro på det, fordi det finnes jo så mange filmer der ute som er manipulert at man vet jo ikke om halvparten av det man ser,når det gjelder alle ting, er sant, eller "ekte"