View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Så dypt satt deg ikke for meg, her sitter vi inne på ett nettforum å ytrer inntrykk og synspunkter som for meg ikke vil ha noen politisk verdi i det virkelige liv.

Det var en fin ønskeliste, kan også komme på en ti-talls ting jeg kunne tenke meg men det står ikke på noe brev til nissen for å si det sånn.

Og til slutt, sannsynligheten for at de her ytringene kommer til å ha noen verdi for det store samfunnet eller politikken innenfor noe som helst felt som angår våre rettigheter, daglige liv eller opplevelser hadde jeg ikke i tankene i det hele tatt. Det var kanskje, kanskje, ett snevert glimt av en mulighet for å få luftet tankene til en som spekulerte på det. Kan helt ærlig si at jeg ikke ser noen politisk verdi for samfunnet på dette diskusjonsforumet, eller på noe som helst annet diskusjonforum.

Her er det en diskusjon som foregår. Hva det innebærer, kan og burde kanskje diskuteres.
Vis hele sitatet...
404 noe gikk galt
Jeg tror du kan ha tolket litt feil, han forsøker vel å forklare hvorfor sannsynligheten for at disse positive tingene skjer dessverre er lik "lol"? Det innebærer naturligvis politikk. Syntes forøvrig diskusjonen er interessant, og syntes begge hadde gode poenger. Men dere er vel ikke egentlig uenige i noe her? Vi skulle ønske at politiet gjorde jobben sin annerledes, naturlig neste steg/spørsmål blir hvordan kan vi løse det? Da verken diskusjoner om politikk eller ønskelister forandrer noen ting, hvorfor skriver vi noe i det hele tatt? TS sier selv at saken ikke handler om fingeravtrykk. Han har for lengst fått svar på at han ikke har noen rettigheter, så hva mere enn ønskelister og politikk gjenstår egentlig? La oss ikke kastrere flere muligheter.
Sist endret av knert1; 23. desember 2020 kl. 02:26.