View Single Post
Sitat av T.J Vis innlegg
Har kommet ut mer skremselspropaganda iløpet av dagen: http://www.venneslatidende.no/nyhete...dode-1.8329785
Vis hele sitatet...
http://www.bt.no/meninger/kronikk/Sk...s-3076126.html

Apropos skremselspropaganda.. bra tilsvar!

Og ellers:

http://www.aftenposten.no/meninger/s...a-7496853.html

Mye fint i media for tiden Vinden er i ferd med å snu...

Tillegg:

Jeg leste ikke skremselspropagandaen før nå...

Man kan avSPAMvenSPAMnes fra amSPAMfeSPAMtaSPAMmin, heSPAMroSPAMin og tabSPAMletSPAMter, men når det komSPAMmer til hasj er det døSPAMden delux. I dag er det utSPAMstrakt bruk av synSPAMteSPAMtisk hasj, og det er manSPAMge dødsSPAMfall i kjølSPAMvann av det. Jeg kjenSPAMner også fleSPAMre som er lagt inn på psySPAMkiaSPAMtrisk etSPAMter bruk av den synSPAMteSPAMtisk hasSPAMjen. Det er mye plasSPAMtikk og urSPAMenSPAMheSPAMter. Ja man bruSPAMker jo nærSPAMmest hva som helst til og med baSPAMdeSPAMsalt for å lage synSPAMteSPAMtisk, hasj, påSPAMstår BjoSPAMrå.
Vis hele sitatet...
Say what? Plastikk og urenheter i syntetisk hasj, og man bruker til og med badesalt for å lage det?

Her er det en som tydeligvis har svidd av litt for mange hjerneceller på narkotikamisbruk, for dette er bare vrøvl. Det at man finner urenheter i VANLIG hasj og marihuana er fordi det er illegalt og mange dealere tenker bare på profitt. Dette er et argument FOR regulering/legalisering.

Og han har ikke fått med seg at "badesalt" bare er noe man skriver på RC'er (f.eks "syntetisk THC") bare er en måte å omgå lovverket på. Tror han at de faktisk BRUKER badesalt for å lage "syntetisk THC"? Hvordan skal man ta slike folk seriøst når de demonstrerer sin vanvittige kunnskapsløshet så åpenbart?

Det at du har vært rusmisbruker hele livet og har mistet mange venner på grunn av en feilslått politikk gjør deg ikke til ekspert på temaet... når du tar din første amfetaminsprøyte når du er 13 tilhører du en minoritet som sannsynligvis ville havnet på et eller annet "kjør" uansett om det var lovlig eller ikke...

Han kunne like godt vært alkoholiker og advart folk om "den første pilsen"... og fortalt om vennene som har dødd av metanolforgiftning.

"De fleste som går på tyngre stoff sier at.." er en grov generalisering, men om man først skal generalisere kan jeg si at de fleste jeg har pratet med som "går på tyngre stoff" ikke er de som kan mest om skadevirkninger, farmakologi og denslags. Jeg forstår at de mener det godt, for all del, men jeg er glad de ikke styrer landet...

Tillegg 2:

Avisen vil visst ikke at vi skal kopiere tekst, så de har lagt inn en "beskyttelse" som ødela hele sitatet mitt...la ikke merke til det før det var for sent og hvis en moderator ser dette kan h*n redigere innlegget, for jeg får ikke lov...

De som mener det er på tide å legalisere bruk og salg av hasj aner ikke hvor farlig det er. Man kan avvennes fra amfetamin, heroin og tabletter, men når det kommer til hasj er det døden delux. I dag er det utstrakt bruk av syntetisk hasj, og det er mange dødsfall i kjølvann av det. Jeg kjenner også flere som er lagt inn på psykiatrisk etter bruk av den syntetisk hasjen. Det er mye plastikk og urenheter. Ja man bruker jo nærmest hva som helst til og med badesalt for å lage syntetisk, hasj, påstår Bjorå.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Antagonist; 12. mars 2014 kl. 07:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.