View Single Post
Sitat av Trollanon Vis innlegg
lol ok, tror ikke vet hva man ser etter, men ok.
Det finnes endel andre ting enn bare wh og aimbot.

Nå får man kjøpt cheats helt fra 5dollar og oppmot 700dollar års abonnement undetected, vac, esea, faceit, whatever, tror du ingen bruker det?
Man kan lage sin egen hack no sweat, det er enda bedre om du vil spille undetected, ta å gjør litt undersøkelser før du uttaler deg.

Det finnes reddit tråder hvor kodere forteller rett ut hvor stort problemet er og at prospillere er en del av det.

På hvilke grunnlag snakker du utifra annet enn at du har ingame experience? hvor mange timer har du i cs? hvor mye leser du på nett og ser streams og youtube videoer?
Vis hele sitatet...
Inbefore "dont feed the troll" etc., men jeg må bare.

Jøss, greit nok at det er en del hackere/cheaters, men du høres bare ut som en salty faen som er sinna fordi du ikke treffer noe.

For all del, nok av cheaters (alltid for mange), men det er ikke så ille som du beskriver. Matchmaking har kun VAC som anticheat, pluss Overwatch, og det hører faktisk med til sjeldenheten at jeg møter på en åpenbar hacker i Supreme hvertfall.

Og rykter på internett holder ikke til å beskylde brorparten av communityet og pro-scenen for cheats.

Og hvis det er så fryktelig lett å kode sin egen cheat og spille undetected, så må du gjerne gjøre det, så skal jeg spandere en ny kopi av CSGO til deg som du kan bevise det på. Hvis ikke kan du vel egentlig bare sette deg ned og holde kjeft.

Og siden du kommer til å spørre: Liggi jevnt på supreme i MM i halvannet år nå, i underkant av 2k timer ingame.

Kom med gode kilder til påstandene dine, og ikke bare "lol, du veit ikke hva du snakker om".