View Single Post
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av ganesh Vis innlegg
Kanskje lsd er farlig men jeg snakker ut i fra min egen erfaring ja fordi det er det jeg er mest sikker på. hører man på all propogandan og alt det folk sier om det så er jo sjansen mye farligere for og få en dårlig opplevelse. Kjenner til noen folk som har tatt det sikkert over 100 ganger og fortsatt er like normale. Han ene tjener veldig mye penger. De er på fester med høyt utdanna folk der alle tar det.(leger osv.) Kjente også noen i Nepal som tok det vær dag og var oppe i 8dråper for og få noen effekt av stoffet. De var også så og si helt normale. Tok det der for første gang på en festival i Himmalaya og ville aldri vært uten den erfaringen. Det er det beste jeg har opplevd noen gang. Hadde hatt det mye værre uten. For meg er det en vidunder medisin.
Vis hele sitatet...
jeg har også spist LSD over hundre ganger, i tillegg til en hel rekke andre kraftige psykedeliske stoffer. jeg har ingen problemer med dette, men det betyr ikke at folk som rapporterer noe annet driver med propaganda. Enkelteksempler sier jo ingen verdens ting om den totale sammensatte virkeligheten. Selv om vi har en generelt positiv holdning overfor disse tingene, og har sett oss lei på propaganda og feilinformasjon, så skyter vi os selv i foten hvis vi begynner å spre feilinformasjon fra motsatt side av skyttergraven. Det må gå an å se på realiteten, og erkjenne de problemene som faktisk finnes. Hvis man ikke gjør det bidrar man bare til å opprettholde falske ideer, og gi grobunn for mer feilinformasjon og mer propaganda.
Sist endret av mentalmelt; 22. januar 2012 kl. 15:49.