View Single Post
Vale: Jeg føler psykadelika kan få meg litt mer ned på jorda, ned til virkeligheta. Vekk fra mine gamle negative tankemønstre, som de aller aller fleste i Norge har en tendens å falle i. Det får meg til og sette pris på livet, naturen. Det får meg til og se alt det vakre, sett pris på ting, vise kjærlighet å motta kjærlighet.

Jeg har tvunget meg gjennom harde turer, etter problemer med familie og livssituasjon generelt. Det er hardt der og da, selvfølgelig, men jeg føler meg som født på nytt etterpå. Klar i hodet å endelig i den bevishetttilstanden jeg vil oppnå, ikke bevishetttilstanden av frykt å bekymringer. Klar "tenking", våken, livlig, rask handling, selvsikkerhet, å mer.

Har man f.eks problemer med dama, så tar seg en tripp for og få nytt perspektiv på problemet. Ligge å vri seg litt i sofaen, med Shpongle i bakgrunn, halvveis ubehag, men DER føler jeg problemløsning. Så når jeg har blitt kvitt den unødvendige byrden fra mine skuldrer kan jeg endelig gi slipp, å fortsette min spirituelle personutvikling.

Jeg vet ikke helt om det var dette svaret du søkte, men jeg forteller nå bare om mine erfaringer =) Slik turing jeg nevner her burde man ha med en ekstremt god venn man stoler 100% på, og føler seg trygg rundt, å kan åpne seg å være ærlig. =)=)=)

Peace my man!

Sitat av Vale
Har lest mye spennende om psykedelika, behøver ikke gå lenger enn til Gateavisas glimrende, eviggrønne artikkel fra #155 "LSD for nybegynnere".....
Vis hele sitatet...
Hehe, morsomt du nevnte den. Jeg har den utgaven av gateavisa liggende under trappa. Hvis du har lyst og oppfriske hukommelsen med gamle minner, les den igjen:

http://www.pluto.no/doogie/GA/blekka/ga155/lsd/lsd.html
Sist endret av Quetzalcoatl; 9. september 2009 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.