View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av BongRips Vis innlegg
Har null erfaring med Amfetamin og tviler på at jeg kommer til å få det heller.. Har sett mange bilder som viser hvor stygge folk blir av det.. Er det bare media, eller blir man det? Isåfall hvor mange piller må man ta før det tar effekt på utseende? Også, hva er heseeffektene på speed(amfetamin)?
Vis hele sitatet...
Tja, det ligger jo mye skremmende bilder ute. Bare google eller sjekke ut på youtube. Tenker du kan bli stygg av det meste om du ikke tar vare på kroppen din og mister kontroll over deg selv. For øvrig tror jeg de som blir virkelig falleferdig er de som er hardt ute å kjører på Crystal Meth eller Crack. Vet jo av speed-freaks som også er ganske falleferdig og grøt i hodet, men har en mistanke om at de kjører litt hardere enn de fleste andre.

Edit: Du skal nok bruke det daglig i bra mange år før det får en effekt på utseende ditt. Men igjen, jeg tror ikke vanlig amf. gjør deg så jævlig stygg. Føler meg ikke som et bombet takras i det minste. Then again, jeg er ikke en daglig bruker så kanskje jeg ikke har tatt skade av det enda.
Sist endret av kn^tte; 9. august 2013 kl. 13:51.