View Single Post
Sitat av Brillert Vis innlegg
jeg er 18 og han er 40 ca.
Vis hele sitatet...
Helt innafor å kreve 7k mener jeg.

Og jeg vet dette er Freak men jeg håper du vet hva du gjør. Dette kan hjemsøke deg senere i livet. Det er også risikabelt å møte noen du ikke kjenner for sex, der er en viss sjanse for at du ender opp med å bli voldtatt, eller at du i ettertid føler du ble utsatt for et overgrep. Det er mange måter du kan tjene penger på, men jeg går utifra at du har vurdert andre metoder. Tenk nøye gjennom dette.

Om du føler på lyst eller at dette er spennende og givende for deg er så klart det veldig bra, da kan det bli en god opplevelse for deg og i tillegg gi deg ekstra penger i kassa. Men slik jeg forstår det gjør du dette utelukkende kun for penger, og som sagt kan det ha et uheldig utfall. Husk for all del å bruk kondom, og som en annen her sier, sjekk kondomet underveis, om han betaler ekstra for at du og han ikke bruker kondom så skal du kreve full test av han og dokumentasjon på dette. Men han er ikke særlig smart om han ønsker sex uten kondom. Da kan det spores tilbake til han om du blir utsatt for voldtekt. Og igjen, IKKE gå med på å ha sex i bilen hans. Sexen skal foregå på et sted du velger, du skal møte opp/være der først slik at du vet at omgivelsene du befinner deg i, er trygge. I bilen hans kan han ha satt opp kamera, han kan ha gjemt ting for deg osv. Et hotellrom er absolutt det beste, du booker og får nøkkel til rommet og inviterer han. Han betaler hotellrommet, selvsagt.
Sist endret av Mafakkaz; 11. september 2020 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.