View Single Post
haha, det spm. er så vanskelig å svare på... synes og tror nok er veldig individuelt og kommer ann på hva man vil/trenger/ønsker ..


når man ikke lenger er kvalm fra den forrige dosen (kvalme ofte tegn påtatt for mye..pass på)...... andre vil ikke bli sååååå speeda og synes selv en liten del av det ville vært for mye, og ubehagelig.. ellers er det utallige forskjellige grunner og ønsker ved bruk av dette...

vil ikke anbefale ene eller det andre... heller si at du selv burde tenke på mulige skader alltid vil være tilstede med div. risiko.... og,eh.. dosere ettersom en selv føler for det, så ofte og mye en mener selv at en "trenger", om en altså først vil bruke det slik (skadelig)...


husk å få søvn innimellom og spis og drikk ihvertfall, da. Da blir rusen bedre og varer lengre, også.

Ikke la noen andre fortelle deg hva som er "riktig". Noen liker mini-dose her og der, og ikke over lang tid, heller.
Medisinsk blir både amf. sulf og metamf. brukt i små doser oftest administrert oralt (par milligram, spredt&presset i generiske piller ) til f.eks add/adhd og disse brukerne har visst (iflg. legen deres anyway, tror jeg:P) nådd en bra dose som er "mest optimal" ved bruk av sånne piller da...

om velge bare stim alene og fri forsyning og ingen bekymringer og alt... ville selv røyket d- isomer metamfetamin salt / krystall , og stoppet når jeg ikke følte for mer (evt. ofte indikert ved kvalme, om brukt mye på kort tid..), og tatt mer om/når jeg da evt. fikk lyst på (veldig sannsynlig av vilel fortsatt i uforutsett og skadelig lang tid i mitt tilfelle,da, heh..).

pass på, lykke til og ha det gøy da.... =)


+1 til naprasno for forslag om banan og havregrøt .. yesss!! 8)

Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Jeg bruker bare amfetamin når jeg drikker, [...]
Vis hele sitatet...
whoa.. pass på..! tipper du allerede vet,men,også for andre... mange som opplever overdose (av alkohol) ved samtidig bruk om speeden går ut og samtidig har mye alkohol i seg.
mange føler speed ved bruk av alkohol allerede gjør de nær edru igjen, og ikke lett å føle seg så full man egentlig er og kan virke som tåler mye mer enn vanligvis ville gjort.. risky, pass på!
Sist endret av shhhhh; 29. mai 2017 kl. 17:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.