Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av truaf Vis innlegg
er det lovlig å få kjøpt mimosa hostilis online fra utlandet?
Vis hele sitatet...
Tror det er en gråsone, som så mye annet. Blir det stoppet forsøker de seg nok på at dette er et legemiddel (som vanlig, siden det ikke står på noen lister).

Lovverket i Norge er helt idiotisk, og jeg vurderer seriøst å bestille noe lignende og håpe at det blir tatt, slik at jeg kan "ofre" meg for å få stoppet denne tvilsomme praksisen, der det er helt umulig å forutsi på forhånd om noe er "ulovlig" eller ikke. Hadde de gjort jobben sin kan det vel umulig være vanskelig å putte f.eks dette på en "ulovlig"-liste, samt en rekke RC'er. I dag er det et synsespørsmål og i praksis kan vel "alt" være ulovlig. Jeg har selv bestilt paracet+ibux+koffein i én pille en gang, og det var "selvsagt" ulovlig selv om det var bestilt fra EU og at alle ingredisenene kan kjøpes på et hvilket som helst apotek uten resept...

Melatonin, ulovlig. 5-htp, ulovlig etc. Det er rett og slett umulig å forholde seg til et regelverk der "ulovlig" er noe man finner på der og da. De står jo ikke oppført som illegale, og så lenge man kjøper fra EU SKAL det jo i utganspunktet være lovlig så lenge det ikke er spesifisert på noen liste....

Men for å svare på spørsmålet; sørg for å bestille fra EU Om det skulle bli trøbbel er det bare å si at det ikke er et legemiddel men noe du bruker som røkelse eller noe sånt.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hva med å skaffe til veie en pipe? Slik jeg har skrevet tidligere i tråden;

Har funnet ut at den beste metoden for meg er å bruke en fin pipe med stålull i.
Vis hele sitatet...
Det er mulig jeg misforstår nå, men jeg tror det må være noe annet enn stålull du mener, f.eks en gryteskrubb i metall. Stålull brenner jo...pluss at det inneholder såpe

http://akvaforum.no/images/forum/28494_506420_2.jpg

Klipp av "passelig mye" metall og bruk forholdsvis lav varme til å få DMT'en til å bli flytende og spre seg jevnt over metallet.. nå er det bare å bruke en pipe som sagt...
Sist endret av Antagonist; 16. februar 2014 kl. 03:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.