View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Hvem sier dem bryter fysikkens regler? Dem har nok funnet andre løsninger... Vi stopper jo ikke opp å forske fysikk fordi vi vet grensene, vi blir stadig overrasket over nye funn i fysikken, tror du vi har funnet alt som er å finne?
Vis hele sitatet...
Kutt ut hersketeknikkane. Eg har for faen aldri påstått at eg trur vi veit alt innan fysikk. Det ville jo vere hinsides idiotisk å tru for alle som har fulgt med på fagfeltet med eit tusendels auge. Det handler heller om at vi så langt ikkje har sett indikasjoner på at Einstein tok feil. Det er sjølvsagt tenkjeleg, men det er som sagt ingenting som tyder på det. Det er noko heilt anna enn at vi veit alt.
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Virker utrolig naivt å komme med en slik argumentasjon. Men jeg forventer ikke så mye mere ifra deg. Som jeg sa så er dem nok kommet mye lengre enn oss, kanskje du kan argumentere hvorfor du ikke tror på denne argumentasjonen istedenfor ?
Vis hele sitatet...
Eg har argumentert for det: det ser ut til at universet har ei universell fartsgrense. Du kjem med handwawing, og påstår at "dei har komt lengre", og derfor kan ignorere slikt. Med respekt å melde er det ikkje eg som har mangel på argumentasjon her.
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Vel, som jeg sa så har jeg studert Ufologi i mange år... Hvor mange år har du studert dette ?
Vis hele sitatet...
Med studert ufologi meiner du at du har beglodd youtube-videoer natt til lørdag? Eller har du ein faktisk grad i temaet?

Kor mange år eg har studert fysikk er forøvrig ikkje relevant. Er det eg skriv etterprøvbart, eller ikkje? Er det korrekt?
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Eneste argumentet du har er fysikkens lover. Jeg har videoer, intervjuer med piloter, politi, masser av sivile,millitære. etc. Forstår ikke hvordan du kan tro du vet bedre enn dem og ikke minst vet bedre hva dem har observert.
Vis hele sitatet...
Fnis.

Du. Har. Intervjuer. For å kontre naturlover. Eg kan sikkert skaffe ti intervjuer med folk som hevder at dei har sett steiner fly. Er det nok til å overbevise deg om at steiner kan fly? Det er faktisk ikkje mogeleg å ta argumentasjonen din her seriøst.
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Du er ikke intressert fordi du er opphengt i fysikken som sier det ikke er mulig. Klart jeg kan ikke forklare hvordan det er mulig, men alikevel skjer det.. Hvorfor / Hvordan... det burde du heller forske litt i.
Vis hele sitatet...
Først får du sannsynleggjere at det skjer Så langt har du repetert at det skjer.

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Vis hele sitatet...
https://www.metabunk.org/threads/nyt...n-object.9333/
Sist endret av vidarlo; 11. mars 2020 kl. 08:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.