View Single Post
yomomma's Avatar
Trådstarter
440
Sitat av subscribe Vis innlegg
Syntes kompisen din virker som en selvsentrert idiot som har null interesse av å gi noe tilbake.

Meldingen du skrev kunne kanskje vært litt kortere, da det ble veldig konfronterende for en person som tilsynelatende har nada selvinnsikt, men ikke faen om du var urimelig eller for personlig, som enkelte her hevder.

Har hatt slike vennskap selv, glad for at de folka hører fortiden til.
Vis hele sitatet...
Ok, da får jeg ta det kortere i kveld med han. Han sa da han fikk meldingen fra meg, så skulle han akkurat til å lage seg kaffe og se på serie, så da ga han meg en tommel opp. Jeg sa til han at han får svare litt senere på meldingen enn å gjøre alt på en gang, og heller skrive jeg svarer senere for jeg visste jo ikke hva tommel opp betyr for han (som vi snakka om på telefon etterpå). Som da betyr opptatt....
For jeg vil ha et svar, ikke en tommel opp hele tiden. Er jo ikke så hyggelig å prate når jeg ikke får noe skikkelig svar. Denne er jo litt bagatell, men heller skriv jeg er opptatt ,svarer senere enn den jævla...ja, tommelen.

Nei enig der, hvis ikke han gidder å høre på det jeg sier når jeg prater, så vil ikke jeg være vennen hans heller. Har lytta mye og vært der for han, men når det bare er han og sitt så er det ikke noe vennskap da..