View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
NeverWinter er det eneste mmorpg'et jeg har funnet underholdende.
Veldig deilig mekanisk, ganske artige quest(dog, blir litt mye slaying av 15stk drager, lever inn et del-quest og slay 15nye), moro PVP-del, usaklig mange custom-valg og upgrademuligheter, et veldig pent spill rent visuelt.
Eneste negative er at man grinde en del for å holde tritt med P2W-gutta, men det er absolutt mulig å kjøre uten å bruke en krone.
Liker egentlig butikkløsningen i spillet veldig godt i grunn. Gratis spil er digg.
Fuck WoW akkurat på det punktet; må først kjøpe spillet og så betale månedsavgift? lol!

Det er ihvertfall verdt å teste.
Vis hele sitatet...
Jeg spilte selv Neverwinter en periode. Det er til dags dato det eneste mmorpget jeg har fordypet meg såppas i at jeg kom meg til maks lvl på to karakterer. Jeg tror mye av grunnen er måten man sloss på. Du sikter på spillere for at de forskjellige angrepene dine skal treffe akkurat den spilleren, noe som gjør det hele mer hektisk. Spiller mot spiller er også noe de gjør bra i Neverwinter(uavhengig om du har kjøpt saker med ordentlige penger eller om du bare bruker utstyr du finner i spillet), men det lave antall baner man kan spille spiller mot spiller på kan gjøre det kjedelig i lengden.