View Single Post
Jeg begynte mest pga jeg intereserte meg for emnet rus, spesielt psykedeliske stoffer, hasj, og opium fascinerte meg lenge før jeg turde å prøve noen ting. Så ble jeg mobbet noe voldsomt et par år, og sleit med mye dritt psykisk i ung alder. En dag sa min eneste venn, 'jeg røyker hasj og det går helt fint på skolen osv'....

Da ble det prøving, det tok meg fem forsøk før jeg fikk noe rus av det. Når det funket femte gangen tenkte jeg 'nå er det ingen vei tilbake' for det var helt fantastisk fint. Det stemte også. Etterhvert ble hasjen en flukt fra livet og mobbingen, så fikk jeg også nye røykekompiser som forsterket lysten på hasj og annen rus veldig.

Venner er viktig, og endelig hadde jeg venner som var ok, og ikke mobbet meg. Så har det gått slag i slag med alt av stoff for meg, er avhengig og sliten i dag, og rømmer fra livet fremdeles til tider. Akkurat nå går det greit nok, ikke den beste dagen, men har en god periode nå føler jeg. Jeg håper på å få noen rivotriler og litt røykings i kveld, for jeg har kult an lenge nå og fortjener en solid ro i kveld føler jeg=)

s