View Single Post
Ts folk er forskjellige så du finner vel din match du også, har dessverre ingen gode tips å komme med hvor du skal lete. Men det er klart det er damer som ønsker å leve i en tradisjonell kvinnerolle, men kanskje er dette ønsket ditt om en slik kvinne noe som ikke bør formidles med ord men heller med gjerninger? Kanskje faktisk forsøke å være mer alfahann og ta avgjørelser enn å snakke om at du er alfahann?

En alfahann som faktisk må konkretisere at de er alfahann fremstår jo faktisk som mer usikker enn selvsikker. For en som faktisk er en naturlig leder tror jeg kanskje ikke dette ville vært et vanskelig tema for da ville deres oppførsel rundt andre mennesker gitt dem all den autoriteten de trengte for å fremstå som en naturlig lederskikkelse. Og fra mine observasjoner så virker det som de få gangene en ser naturlige ledere i fri dressur så har de rett og slett en iboende kraft som gjør at andre lytter, og gjerne lar den naturlige lederen ta avgjørelser uten særlig mye innspill eller ønske om å fremme egne meninger. (ledelse som mye annet kan læres og praktiseres også av folk som ikke er naturlige ledere - men det er kanskje vanskelig å måle hvem som er best leder?)

Kan det være at den oppfattelsen du har din egen personlighet ikke helt matcher det uttrykket du utstråler når du er rundt nye folk og i sosiale settinger? Om det er er bredt gap mellom hva du tenker om din egen personlighet og dermed forsøker å vise frem og hva du faktisk utstråler så vil du kanskje fremstå som falsk og det kan jo gjøre at damene skygger? Kanskje verdt å tenke gjennom? Du er jo fortsatt en ung mann på 25 så du vil jo fortsette å utvikle deg og vokse som person og også din personlighet vil jo endre seg. Et par år frem i tid er det kanskje ikke noe forskjell på hva du føler du har av personlighet og den personligheten du utstråler og da tenker jeg ting vil gå helt naturlig når du sjekker damer.