View Single Post
Da de stoppet meg for to dager siden så var alle konstablene enig om at jeg hadde noe i bilen min. Når de spurte om å få sjekke så svarte jeg rolig selvfølgelig og kjørte inn til siden. Gikk rolig ut av bilen og hjalp dem så godt jeg kunne. Altså det de ikke visste var at jeg hadde planlagt at de skulle stoppe meg der og da fordi det passet perfekt inni Deres profil. Jeg visste 100% at på det klokkeslettet og på den traseen ville de stoppe meg overbevist om at jeg hadde noe. Men jeg hadde ingenting og bilen var nyvasket. Så de ransaket hele bilen og alle tenkelige kriker og kroker. Politihund ble sluppet løs uten resultat. De tok av meg alt og undersøkte alle klær og gjenstander på meg. Men etter en time og null resultat var hele gjengen så forbannet at de begynner å kjefte på hverandre. Hva i helvette mener dere med at han ikke har noe på seg hørte jeg sjefen deres rope ut i fortvilelse. Men tilslutt måtte de la meg gå. Her er greia ikke si noe bare vær høflig og hjelp dem så blir det så mye mer deilig når de innser at du faktisk er en uskyldig borger.

Hvis de først har deg i sikte på riktig plass til riktig tid så er det ingen kraft på kloden som kan stoppe dem. Uansett hva du sier så vil de gjennomføre den kontrollen. Så bare pass på at du ikke er på riktig plass til riktig tid med noe på deg som vil sette deg inni den situasjonen. Tenk to skritt foran dem.
Sist endret av Riksgrns80; 13. mai 2019 kl. 10:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.