View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av simchris Vis innlegg
Sant, men grunnen til at jeg ikke valgte å presisere dette i det du siterte meg på er fordi uavhengig om det er til rekreasjonelt bruk eller medisinsk bruk, så vil legemiddelindustrien tape penger. Det er min påstand, kan godt hende jeg tar feil, opplys meg gjerne
Vis hele sitatet...
Vel, du argumenterer ikkje for påstanden, så det er litt vanskeleg å angripe posisjonen din. Men så langt så ser det ut til at cannabis i hovudsakleg demper symptomer i ein del sjukdomsforløp. Kvifor legemiddelbransjen vil tape på det er uklart. Opiater er i hovudsak smertelindrande, men big business.
Sitat av simchris Vis innlegg
Kan du gi meg et eksempel hvor man har legalisert Cannabis rekreasjonelt eller legalisert medisinsk Cannabis, hvor det ikke har hatt positivt utfall? Siden du ber meg presisere, så inbiller jeg meg at du kan gi meg eksempler på steder det har gått dårlig med et av de?
Vis hele sitatet...
Vel, du har forskjellige typer utfall alt etter om du snakker om rekreaell eller medisinsk bruk. Ved rekreasjonell bruk er jo det at politiet slepp bruke ressurser eit viktig argument for legalisering, men når det kjem til medisinsk bruk er jo spørsmålet om det funker...