View Single Post
Du må uansett passe på at "urinen" har rett temperatur, og hvis du tar prøve på furst, må du også bruke hansker.
Skal du ta uten at noen ser på, så er det ikke noe problem at det blir litt kjørlig. Det er veldig litesom tremgs for at det holder for prøven. 1,5 cm nederst i en kopp blir fordt kalt, og du trenger bare si at det var alt du klarte presse ut. Da får du bare til svar at: dette er nok.
Den falske urinen skal ha rett ph verdi, rett kreatin innhold og rett farge.
Nå er det verdt at jeg forteller deg at jeg ikke har brukt dette selv, men brukte YouTube og søkte på "drug test" du kan jo skrive "urine" etterpå får og spesifisere søket ditt.
Jeg fant kanalen til ei jente som røyker hasj og hun hadde kjøpt alle slags typer falsk urin og narkotika blokkere på markedet å prøvd dem ut.
(Det ligger mange videoer om "Safegel" der, som er laget av grønne epler og blir brukt som stivelse i syltetøy - vet ikke hvor "SAFE" denne metoden er)!!!
Det finnes jo flere metoder å gjøre dette på, da, og flere steder å ta prøver under forskjellige omstendigheter (f.eks. med en person av samme kjønn til stede og speil på alle kanter).
Dessuten kommer det ann på hca du bruker for alt sitter i kroppen (urinen) i forskjellig lengde med tid...