View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje ikke helt relevant, men jeg kom på en litt morsom ting. Jeg var for noen år siden på besøk i en slik bule. Kikket på et tidspunkt ut av vinduet, og så da en politimann som satt i ett av trærne i hagen. Jeg ropte på de andre og vi ble stående der og peke og le. Han klatret ned igjen og gikk.
Vis hele sitatet...
Ja sikkert, logg av forum, tilbake til lekeplassen og lyg til vennene dine der.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skulle hente MDMA hos en venninne en gang, for å levere det til noen andre. Hun var i utlandet, så jeg hadde nøkkel til leiligheten.
Hun ba meg om å legge nøkkelen på sted X, så da gjorde jeg det. Rett etter at jeg forlot stedet, så jeg en dame som løp dit jeg hadde lagt nøkkelen. For å si det sånn, jeg kastet fra meg MDMA-en og gikk tilbake for å hente nøkkelen. Så ikke den dama igjen..
Vis hele sitatet...
Du kastet egentlig bare en tusenlapp i søpla.. Skyldig penger ble du og, haha..
Folk er alt for paranoid, om du er under overvåkning på kan du ta deg faen på at du har en bil bak deg, en foran og en klar rett rundt hjørnet til en hver tid når du beveger deg ut døra, om de spaner på huset så vil du mest sannsynligvis ikke klare å se de fordi det er lettere å gli inn i omgivelsene når man ikke trenger å flytte på seg. Om du ikke er helt idiot så vil du merke tre fire biler som følger deg over alt, en av bilene vil alltid prøve å ha deg i synet og her er trikset for å prøve og avsløre de, hiv deg på sykkel, rullebrett, rulleskøyter, what ever bare du får fart på det, ta deg en tur i nærområdet å få det til å se ut som du driver med lyssky aktiviterer og i tillegg ha det litt travelt så merker du fort hvem bil som stresser og hvem som er Ola Normann.

Når du har identifisert bilene så kan du begynne å kaste fra deg ting, hold deg i område å vent på bilen eller fotgjengeren som sjekker området du kastet fra deg noe, konfronter snuten, saken er blown og det er ikke vits å følge etter deg mer siden du vet at de vet og nå vet de at du vet.

Du skal være litt schizofren og paranoid til alt dette skal gå, men om du faktisk kommer til enden og det står en snut der så ja, hvem er paranoid nå?
Sist endret av Trollanon; 13. september 2017 kl. 18:44.