View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du missforsto jo poenget mitt totalt. Jeg sa aldri at de var like progressive som "oss", jeg sammenligna heller ikke deres straff fordi homofili mot vår tilstand hvor de snart kan ha like rettigheter.
Vis hele sitatet...
Du sier jo at vi ikke har kommet så mye lenger i vesten med bakgrunn i deres dødsstraff mot homofile, og viser til LGBT bevegelsens motstand.

Du ser ikke dobbeltmoralen i å bruke andres holdninger til å ha en kjip holdning mot dem? Eller?
Vis hele sitatet...
Ehh, nei? Hvis noen har en kjip holdning mot meg - på feil eller manglende grunnlag - har jeg en kjip holdning mot dem. Jeg tilhører ingen klan som vender det andre kinnet til.

Hvordan skal vi "belære" dem noe som helst ved å heve oss over dem og bruke deres mangel på sosial progress som argument for å holde de ut fra de gode selskap?
Vis hele sitatet...
Vi skal ikke belære dem noe som helst. Vi skal holde de unna vårt eget gode selskap fordi vi fortjener ett godt selskap og fordi vi har skapt dette selskapet selv. Araberlandene har plenty med olje og vakre kvinner - samme forutsetninger for å ha ikke bare et godt selskap, men tidenes fest.
Dersom de ønsker å dyrke en despot av en gud og leve i frykt for han og anse alle livets gleder som synd har de sin fulle rett til det.
Dersom vi ønsker likeverd, religionsfrihet og å dyrke både individet, solbrune kvinnemager og Coca-Cola - ja så har vi vår fulme rett til det.

Dersom alt med vesten og vårt system er fælt, og de ikke ønsker å akseptere og leve med våre verdier, kan de holde seg unna.
For gode til å ta del i systemet, bortsett fra velferdssystemet. Fysj og æsj.

Å si at vi er "foran dem" i noe som helst holdning for så å stenge grensene for dem er jo rimelig hyklersk.
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke. Fremdeles ikke sett videoen? Norsk moske, det man kan anta er både første, andre og tredjegenerasjons innvandrere. Enstemmig enighet om dødsstraff for homofili, sex utenfor ekteskapet etc. Hva var det du sa om assimilering igjen?