View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Jeg tror det han ville fram til var at det er et mye bedre skadereduserende alternativ å bruke subutex enn heroin ettersom man vet eksakt dosering og milligram i et legemiddel kontra heroin. Det som er skummelt med heroin er vel at man aldri vet helt hvor sterkt det kan være for en førstegangsbruker eller hva det er kuttet med. Forøvrig kan jeg meddele at jeg selv har sluttet på subutex, og det er egentlig null problem å slutte med dette så lenge man har en rolig nedtrappingsplan.
Vis hele sitatet...
Spør du meg, er det og bruke skade reduksjon og overdose fare ganske lame i en sånn diskusjon! En første gang bruker av heroin starter som regel rolig, har en dialog med eventuelt dealer om styrke etc! Har som regel lest seg opp, og vet du ikke smeller i deg 0.2 , men røyker det istedenfor slik at du ikke kan dø! Noen kanskje snorter 50mg og finner veien derfra.

Om du faktisk har slutta på sub selv forstår jeg virkelig ikke hvordan du kan si det du faktisk gjør! Kjenner så mange som hadde delt ut en høyere bare for forslaget i tillegg kommentaren din om at "sub" er lett å slutte med.

Da kan jeg høyne med å si det er 10 ganger lettere å slutte på heroin!

Til TS: Har du erfaring med oxy fra før , så er det ingen som stopper deg fra å prøve det her. Kun deg selv! Men jeg har mista mange gode og nære til minusen!

De hadde ikke noe problem med den, så gikk det måneder,år og mange lever ikke i dag! Andre får utlevert sub som han over her påstår er lett å slutte med. Noe jeg et helt uenig i.

Skal du først prøve heroin så røyk det, hvis du på død å liv ikke klarer og vente/lære deg det så start rolig med 20-50mg lisser, hør med dealern din, få råd fra andre som her.

Som tidligere postet lese posten til Blood er sterke saker, husker den karen der godt! Nesten som å lese den norske requiem for a dream