View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
'Vi bodde faktisk på Otres, men usikker om det var 1 eller 2. Vi bodde ihvertfall på "Wish you were here" hostel. Hørte også en svenske som snakka om den baren du snakka om, syntes den hørtes litt shady ut når han fortalte om den. Hvordan var det egentlig?'

Hvis du bodde på 'Wish' så bodde du på Otres1.

'Last Hippie' eller 'Corner' som det populært blir kalt ER shady.! De fleste har et elsk / hat forhold til det stedet. Joda de har fete fester og gigs der. Digger du elektroniske rytmer så er det stedet et must.
De har åpent 24 timer i døgnet og ligger helt på enden på stranda, når man kommer inn der så ligger det en suvernir butikk / slags lyshule til høyre, der du går inn og får en meny med 10-20 forskjellige droger. Bestselgerene er speed, emma, ket og syre.

De nekter også lokale khmerer å komme inn, noe som vakte en viss oppstadelse hos exspat milijøet, men ifølge dem selv er det for å hindre spanere/politi.

Mange mener at 'Corner' har ødelagt milijøet på stranda, det er ryktes at russer mafia'n driver stedet og det har vært tilfeller av dødsfall (overdose) og noen stygge voldtekts saker. Folk har også blitt banket opp av russerne som jobber der.

Men jeg digger stedet, det blir bedre der for hvert år, denne sesongen er muligens den siste før de stenger for godt.

Bare et apropo til de som tror at det er fritt frem med droger i Kambodsja, det er ikke det. For 20 år siden ja kanskje. da kunne du få kjøpt 'høyballer' med weed rimelig på envert marked, men de tider er forbi desverre.
Politiet tar folk stadig vekk og det kan fort bli dyrt. Kjører du moped og blir stoppa av trafikkpolitiet så blir du ransaka.
Det fine med Otres er at det er lite politi der så å røyke bønne går greit egentlig overalt. I Phnom Pehn, Shianukville. Kampot må man være litt mer forsiktig (finne en bar på et tak, og spørre om lov før man damper ivei)..

Weed er ulovlig i tørka tilstand. men lovlig hvis den brukes i mat, derfor er det så mange 'happy pizza' sjapper..

Otres er et fantastisk sted, spesielt Otres village som har vokst frem bak stranda de par siste åra.
Der er 'Burning man' / Christiania vibber sterke. massevis av små DIY barer og spise steder, live musikk og masse hærlige orginale mennesker.
Hver lørdag er det 'Otres marked' som kan minne om den i Goa, hver torsdag er det jungel rave 'Kerkuffle' (starter opp i år på nyttårs aften) med masse etterfester og gøy.

Lett er det også å finne jobb der hvis man er lei av vinter'n i Norge...
Vis hele sitatet...


Pretty much this. Selv så elsker jeg plassen, mad bra spy-trans og forskjellige events 4 eller 5 ganger i uka. Og klubben / baren ligger midt på stranda, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, for det er både en klubb, og en bar, er vel en bar frem til klokken xx så blir det en klubb, så blir det til en bar, så en klubb, siden det er åpent 24 timer i døgnet.

Rett og slett elsker og løpe rett fra baren og stupe ut i vannet, jeg og en kar fra USA jeg møtte hadde tatt masse ketamin + alkohol, så vi fikk en ide om å svømme ut til en båt som så ganske nærme ut, vertfall med ketamin synet, men den var ikke så nærme alikavell, rakk og bli edru (fra ketaminen), uten og komme fram, da skjønte vi at fuck, vi må svømme tilbake, vi klarte og svømme tilbake begge to heldigvis da vi kunne begynne og stå på tærne ganske tidlig, så det er litt lang grunt.

Jeg husker jeg satt der inne en gang, rulla meg en Jonas ved bardisken, plutselig kommer det en politimann inn, ble jo automatisk driiiit redd, dette var første gangen min der, politimannen kom inn, snakket med eieren av baren som sto i bardisken, ba om en vannmelon smoothie greie, så gikk han bort til ene dj'en og hilste på han, så gikk han tilbake til eieren av baren som sto i bardisken og sa "Im leaving now", da tok eieren fram en saftig bunke med sedler (penger) som han gav til politimannen.

Og mens alt dette foregikk så satt jeg og gjemte jointen så langt nede og under bordet som jeg kunne Etter at politimannen hadde dratt så hadde vist eieren sett meg gjemme jointen, og bare lo av meg og sa, "dont worry, you can take anything here" siden de betaler av politiet, noe sånt var det han sa.



Kan noen forresten forklare meg hvordan denne tråden ble opprettet, det startet med at jeg kommenterte i en ny tråd om hasjreise til Canada, men nå har det blitt til en egen tråd og alle kommentarene fulgte med? Bare lurer