View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Javel, bla bla bla.
Hvis du ikke hadde vært for feig til å lese tilbake gjennom dine egne innlegg så hadde du visst hvor lite det der betyr.
Du har kommet med slike påstander time and time again - og alltid falt tilbake til det samme, ynkelige kjøret.

Hvis det å skulle *vise meg* at du ikke er en patetisk ynkrygg faktisk skulle ende opp med å hjelpe deg; vel, fantastisk.
Da er jeg en fuckings helt!
Og om det ikke gjør det så får jeg bare, helt enkelt, rett om deg.
Vinn-vinn for min del.

Vær forbanna da vel.
Kall meg gjerne idiot osv.
Gjør ikke meg noe som helst for, så langt, er det du som står for all idiotien.
Prove me wrong.

Her er greia, Chronic420:
Les gjennom tråden. Folk har heiet på Tom, støttet Tom, gitt Tom all mulig support - og det har ikke gjort noen som helst positiv forskjell.
Bare boosta egoet hans til å gape over for mye og tro han får til ting alene mens han egentlig trenger hjelp til de mest grunnleggende ting.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor henger du deg egt. opp i tråden hans på en slik aggressiv måte? Jeg skjønner at det kan virke fristende å peke på bullshit der bullshit blir vist, men helt ærlig så er det ganske rottent gjort.

Slik jeg ser det så burde da ikke en Freak-tråd være grunnlaget for valgene man gjør i livet, og jeg tror ikke Tom tenker at det er sånn heller. Ja, det kan være motiverende å skulle rapportere tilbake med positive opplevelser, men det gir da ingen ordentlig belønning utennom at folk heier videre på deg. Og det i seg selv skal da ikke tvinge noen til å fortsette å forbli nøktern. Jeg synes Tom burde poste hva nå enn han har lyst til her uten at folk skal kaste dritt tilbake mot han. Fordi kampen han sloss hver eneste dag er nok såpass jævlig at ingen her burde engang åpne opp munnen om vi ikke har gått gjennom noe lignende.

Jeg tenker at tråden her har vært et veldig bra verktøy for Tom å kunne uttrykke seg rundt sin avhengighet og få støtte fra andre. Også kan du si at denne støtten gjør ikke annet enn å mate egoet hans og få han til å havne på kjøret enda en gang. Det kan jeg si meg delvis enig i.

Men det skal være sagt at å sitte her og prøve å peke på dritten til en som helt åpenbart vet at han har masse dritt inni seg, hjelper rett og slett ikke. Jeg er helt sikker på at Tom kjenner seg selv såpass godt at han vet hvor lite dømmekraft han kan ha, eller hvor dårlig han kan være på å skaffe seg ordentlig hjelp, eller håndtere enkelte livssituasjoner. Men han er nok den som også kan gjenkjenne seg selv i hva han mestrer her i livet. Det synes jeg han burde få lov til å dele her på freak uten at folk skal prøve å dra han ned av den grunn.

Til slutt så skjønner jeg den harde realiteten du prøver å få han til og innse. Men du burde spare deg for å kalle han "feig", "patetisk", "ynkrygg" etc., for hvem faen er egentlig du som sitter her og snakker dritt til han anonymt? Hvis du virkelig er ute etter å rakke ned på han og vise han hvem er sjef, så er det vel ikke noe vits i å holde deg selv anonym?

Synes selv det er ganske patetisk og sitte her og prøve å rakke ned på en sprøytenarkoman, det sier mye mer om deg enn det gjør om han. Så spar han for det.